28 April

Snart är det valborg. En valborg utan pappa, En sommar utan pappa, resten av året utan pappa och nästa år utan pappa, det är ju hela livet utan pappa. Shit hur ska jag klara det ?
Antar att man vänjer sig, men jag vill inte ha det som en vana. Jag vill att du ska komma hem klockan 5 varje dag från jobbet antingen glad eller sur. Men alltid ha så många roliga berättelser.
Min valborg kommer jag spendera med familj och vänner och självklart pojkvännen.
Nu ska jag kolla på Andra säsongen av Oc, Tack min vän Pauline

Vad ska du göra på valborg?

/ Mysan



Pappa, jag hade nationella prov idag i engelska och jag ska tala om för dej att de gick åt helvete.
Fy fan vad jobbigt det va, och jag kommer få Ig på det. Förlåt. Men jag kunde inte koncentrera mej eller nånting.
Helt sjuk Känsla.
Och du jag hörde dej inatt, du försökte vara tyst va? De gick inte att inte höra dej, vad gjorde du ? vad prasslade du med?
jag hörde att du gick fram och tillbaka och pysslade med nått. Du vet jag var vaken, men jag låtsades att sova när du kikade in i mitt rum.
Shit vad jag saknar dej pappa, Helt sjukt de går verkligen inte att beskriva i ord.
Älskar dej och jag tänker på dej varje dag <3


komentarer
Postat av: Veronica

Hej !



Jupp det är den rosanna som du tänker på :) kul att du kommer ihåg dom gamla tiderna :)



Ja det var lite tråkigt men jag fick mycket beröm så jag är jätte glad ändå :)

kram

2009-04-28 @ 18:28:46
URL: http://vealifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är helt underbar att du skriver om/till din pappa. Min egna pappa dog för flera år sen men jag har bara tryckt bort sorgen under alla år och nu dom senaste 2 åren har den bortglömda sorgen kommit ut i depressioner osv. Keep it up <3

2009-04-29 @ 14:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0