29 April

Godnatt pappa. Jag hade tänkt att sova nu. Imorgon blir det tatuering och kvalitetstid med min syster, din dotter.
Ser fram emot det, tror att det kommer bli sjukt trevligt. Vi vill verkligen få ut något bra av det hära.
Och tatueringen visste du ju om de var den jag tänkte tatuera under tiden du var sjuk men de blev inte så.
" Sådan fader, Sådan Dotter"  på armen, under armen. Jag tror att de kommer bli jätte fint.
Och faktiskt har jag pratat ut och igenom med en gammal vän. Hon hälsar till dej. Du vet, du var som en extra pappa för henne. Som sagt du är bäst.
Vi var hos prästen idag också, de var lite jobbigt att prata alla minnen du och jag har haft. men trevligt.  Tror att din begravning kommer att bli finemang, men hade ju varit bättre om vi inte hade behövt att ha någon och du levde.

Godnatt pappa, jag älskar dej och tänker på dej <3



Tack till mina underbara vänner jag älskar er. Ni vet vilka ni är <3
/Mysan

komentarer
Postat av: Jannike

Jag älskar dig My <3

2009-04-29 @ 23:38:01
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/
Postat av: Mysan

Massa kärlek på dej Jannike <3<3<3

2009-04-30 @ 07:38:20
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: Pauline

I love you Mysan! Jag tror tatueringen kommer bli asbra, jag måste se den någon dag :) Hoppas du och Emelie får en trevlig dag :)

<33

2009-04-30 @ 12:02:35
Postat av: mittjas

din tatuering var så otroligt fin hjärtat, verkligen! älskar dig mysis

2009-04-30 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0