Fredag 24/4

Jag kan inte sova, vaknade av att jag hoste så jag satte på några avsnitt av The OC.


Pappa, om du funnits nu skulle du suttit vid köksbordet med en kopp kaffe nu och varit på väg till jobbet.
Igår var det som att alla bara väntade på att du skulle komma hem.
Ikväll har jag avslutning med Spiders. Och jag har problem, Jag vet inte om jag ska skriva kontrakt med dem eller inte kan du hjälpa mej? Jag trivs så jäkla bra, kanske ska skriva kontrakt bara därför. Hoppas bara jag får spela.
Älskar dej pappa <3


Nu ska jag sova några timmar till Godmorgon/Godnatt
/ Mysan

komentarer
Postat av: Gudmor

När jag läste tidningen i morse och såg vad som hänt Göran höll jag på att kasta mig i bilen och åka hem till er, men så gör man ju inte...



Mitt hjärta gråter och jag sörjer med er.



Många kramar Tina

2009-04-25 @ 09:30:07
Postat av: mysan

Men älskade Tina vi alla gråter och de är absolut inte förbjudet.

men nu kommer du ju imorgon jag ser verkligen fram emot att få träffa dej de var ju ett tag sedan.

vi ses imorgon Massa kramara Mysan

2009-04-25 @ 22:24:03
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0