Onsdag 1/4

Onsdag 1 april, betyder årets största skämt dag. Men nationella provet i svenska B var dessvärre inget skämt, tänk att skolverket kan vara så tråkiga.
Ja dagen började ju inte speciellt bra, Försov mej. Men jag hann äta frukost, Det blev två smörgåsar med kalkon och ett glas nyponsoppa.  Sen va tåget försenat och hemköp hade inventering och jag behövde tamponger, Inte alls en bra början.

Provet gick skit dåligt enligt mej, sen vad betyget säger det är en anna sak, men vi hoppas på ett G iallfall. Ja är verkligen sämst på att skriva speciellt krönikor.
Lunchen i skolan var helt okej, Kokt sejfilé med rostad potatis och skagenröra och en massa grönsaker.

Eftersom vi fick sluta så tidigt så tog jag Sandra en funderare på en tur på söder i vårsolen (som har varit helt underbar idag) och så fick de bli, Sandra skulle ju ändå till jobbet. Mysigt var det, glida omkring på söder det blev ett par byxor från gina.
Sen drog jag själv in till stan, och 3 pussar från min pojkvän senare så åkte jag hem.

Jag har faktiskt gått en hel del idag, eftersom det inte blir någon träning idag, tråkigt men sant, Vi har ingen bil.
När jag kom hem drog jag hem till Pablo i Skörby, En låååång bit att gå, men jag tog faktiskt bussen dit.
Lat som hon är ligger hon och latar i soffan med fjärde säsongen av OC, nej det gick jag inte med på. Så jag drog med henne ut i solen och gick hela väge till centrum där jag lämnade henner för hon skulle med bussen. Då fick jag sällskap av måns och Viktor istället och gick hela vägen hem, så jag har rört på mej en hel del idag faktiskt. 

 Det var min helt fantastiska dag, men dagen är ju inte slut än.  =)
- Mysan



Dagens Detoxmiddag: Kokt lax med buljong kokta grönsaker och ärtpesto och lite rysksallad.
Det var fräscht och jättegott



McDonalds April skämt ?

komentarer
Postat av: Jannike

JAG SNOR DONKEN BILDEN AV DIG!

2009-04-01 @ 19:46:46
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0