Onsdag 22/4

sjukling är jag idag.
Det började redan igår, på dagen mådde jag ganska bra men på kvällen, shiit vad ont i halsen jag fick.
Men tog mej ner till futurum till träningen men klok som jag är så tränade jag inte skulle bara visa så att jag levde.
Och nu har jag legat i sängen precis hela dagen med en fruktansvärd hals smärta, Tur att de finns hostmedicin med lite morfin i så man sover gott      =)
Nu ska jag bara fortsätta ligga i sängen och hoppas på lite mat snart har inte ätit på hela dagen.
Jag vill ju bli frisk tills på lördag då jag och gullet firar 2 Månader.

/Mysan

Pappa, jag har varit ensam hemma hela dagen varför va du inte här och hälsade på.
Jag blir inte rädd så länge du gör tecken på att de bara är du.
Jag tänker på dej precis hela tiden. Minnerna bara flyger förbi i huvudet på mej.
Minns du när jag var liten, när vi var ute med båden och du hade dina tajta chicka badbyxor ;) och hur du kastade runt mej i vattnet och vi hade jätte roligt.
Eller alla gånger i satt i soffan och du berättade roliga grejer och blond som jag va så fattade jag inte ett ända skämt. Shiit vad vi skratta.  Eller när du, jag, Pär, kevin och johan var på råsunda och kollade på Sverige-Polen.
Pappa jag älskar dej och jag saknar dej.
Du lämnade ett stort tomrum, jag vill bara höra din röst hela tiden.
Saknaden är enorm         <3

komentarer
Postat av: Anonym

aa de klart man ska göra det men del kommentar och skicka till mig med tanke på min situtation.



Ta hand om dig.

2009-04-22 @ 19:21:20
Postat av: cissi

åå :( du anar inte hur mycket jag tycker synd om dig, och hela familjen.

du vet att jag finns, my!

2009-04-25 @ 00:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0