Onsdag 8/4

Godmorgon!
har fortfarande ingen dator, men tog på mej inlines och åkte upp till bibblan för att slänga in ett snabbt inlägg.
Och jag är sjuk, jätte förskyld, kan typ inte sova på nätterna bara hostar och snorar och har ont i halsen.
Usch det är inte kul. Jag som så gärna vill träna men de får jag ju inte, därför åker jag lite inlines istället som tidfördriv och det är ju faktiskt sjukt roligt.  Det tränar ju de flesta musklerna i kroppen också.

Snart är det påsk. Det betyder påskägg med godis och en massa påskmat. Faktiskt har jag sagt ifrån med påskägg med godis, tar hellre frukt och nötter istället, Sen är jag en person som inte är så mycket för påskmat.
Laxen går bra, Men en massa ÄGG nej tack!

Igår va jag inne i stan med min storasyster, vi skulle lämna in min dator men det var tydligen ingen garantiskada. BLÄ
men jag va inne i en hälsobutik och hittatde nått typ Detox vätska som man ska blanda ut med vatten och dricka under hela dagen i 20 dagar, jag ska nog köpa det och kolla om de funkar, det ska ju rensa hela kroppen. De var nån speciell ört som de innehöll. Men jag berättar mr när jag har köpt det.

Nu ska jag rulla vidare in på Centrum och handla lite grejer, jag och mamma ska troligtvis åka och hämta en ny dator idag. Ha en underbar Onsdag, en onsdag utan sol.

-Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0