Påskafton 11/4

Wollibollie.
Det blev rätt sent igår iallfall kunde inte sova. och så gick jag ut vid 12 för att pablo ville ha sällskap. Jag tyckte inte att lite dragen tjej skulle vara ute ensam, så jag väntade med henne.
Men när hon väl gick härfrån så höll jag på att frysa ihjäl så jag tog en dusch och sen somnade jag.

men idag är det påskafton och vi ska försöka gör den så bra som möjligt. Vi ska faktiskt till sjukan och hälsa pappa, kanske ge han ett litet påskägg.   =)
sen vet jag inte vad som händer ska nog bara chilla hemma med familjen.

Jag vill bli frisk snart, jag vill träna. Jag fattar inte hur jag kunnat klara denna vecka utan att träna, jag måste asså vara jätte duktig. Men jag kanske behövde denna vecka för att bara slappna av ? det hoppas vi på. Men att jag ska bli sjuk på varenda lov det är ju inte så jäklans roligt, men men, jag tar det med en nypa salt       =)

Men nu ska jag käka lite frukost med min systeryster, sen ska jag nog ta en prommis med hunden.
undra vad de blir till frukost idag. Faktisk den dära detoxen har inte gått så bra för varken mej eller mamma nu under påsken. Men efter påsken, Dår jäklar =) =) =)

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!


/ Mysan


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0