Torsdag 23/4

Haha de måste se rätt kul ut just nu.
jag sitter på en stol vid diskbänken med datan på diskbänken och Pauline står och fixar mitt hår.
Fixar blonda slingor, Ooops kl 10 på kvällen. Och så dricker vi te. Jag dricker Äckligt ingefärs te bara för att jag ska bli frisk. Blää!!!
Idag va jag och åt lunch med Mormor, Maj ( mormors syster) och Carro. Shiit gammla tanter är ju riktigt roliga.  Vi åt en massa gott på Restaurang M, Fläskfile och jordgubbs dessert.
Tack för att ni gjorde min dag till en glad dag.   <3

Och snart ska jag KANSKE göra min tatuering, Hoppas tessan är i full gång med att rita den =)
Nu har jag inte så mycket mer att säga. Förutom GODNATT <3
/ Mysan


Älska hennes Hår!

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0