Torsdag 2/4

God kväll eller ja godnatt kanske man borde säga.
Som sagt så har jag ju en del att göra så jag hinner ju inte blogga, men nu ska jag förska minst ett inlägg om dagen det borde jag ju klara.



Idag började dagen med att jag försov mej, så de blev att köpa frukost påvägen till skolan, När jag kommer till skolan är  det bara jag som kommit, de andra var försenad. Vapå praktik idag. Det gick bra, det var fullbokat men de gick jätte smidigt.
Efter skolan missade jag tåget in till stan men jag tog nästa så mötte jag upp pojken, så gick vi en promenad inne i stan medans jag väntade på mamma. Jag, mamma och storasyster skulle på matlagnings kurs.
Kursen var trevlig, Mycket trevlig, jag fick hacka löken, fett stolt.
Men ja det var helt okej att äta det också var ju inte detox mat iallfall, men protein behöver man också ibland.
På kursen var det en sjukt trevlig tjej som va i samma grupp som mej, och lika gammal haha jag tror att vi var yngst.
Men hon var iallfall jätte söt och jätte trevlig.


Imorgon blir det nog ingen skola för mej det händer förmycket just nu och niss jobb är inget för mej!
Godnatt

- Mysan


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0