10 augusti

Jag vet att det blir mycker bloggning från mobilen men jag  har liksom inte möjlighet att ta med mej datorn överallt.
och jag tycker det är smart att kunna blogga på från telefonen med ett litet mms.

Nu är jag iallfall hemma. Imorgon ska jag sätta ett tandsmycke, och nu ska jag plocka upp matkassen mamma just kom hem med, sen ska jag nog sätta mej och titta på nått avsnitt av 2½ men. Åh de är så bra det är verkligen en utav mina favoriter.

juste jag var inne på kicks och hittat en jättegod perfym. Som jag bara måste ha jag minns inte var den heter men jag tror det var "black star" eller nått sånt.
men nu ska jag plocka upp kassen, det blir grillad lax till middag.                *mums*

/ Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0