11 Augusti

GODDAG!
Sitter här och väntar på att han som ska köra mej till träningen kommer.  så jag passar på att blogga lite. Lägga upp lite bilder på allt jag handlade idag på stinsen, en massa fynd, riktigt nöjd. Va mest där för att handla ett par nya dojjor att springa i, köpte dem på löplabbet, riktigt bra, värsta servicen.


Riktig bra skor, nu kanske man inte kommer få så ont. Löplabbet 1400 :-

köpte också efterlängtade klockan snygg va? ur och penn 198:-

Tänkte fylla på "flytts hemmifrån lådan" så en treslev och en träsked. skeden perfek för att göra risotto
och en mörk ekologisk choklad. allt från granit. 29:- 29:- 59:-


4 st ursnygga dricks glass, Granit 29:- st

4 st urmysiga Te muggar 19:- st

en muffinsform så jag kan göra stora muffins *mums* Clas Ohlsson 69:-

Myspys riktigt nöjd med fynden men mest klockan och te muggarna
Men nu ska jag göras mej redo inför träning, haha jag är lite nervös.
hej på er
/ Mysan


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0