27 augusti

Pappa, jag tänker på dej varje dag. Det är fan inte lätt att inte låta bli.
Du var den absolut bästa pappa man kan tänka sig. Och ofta var du till och med som en extra pappa för många andra.
Idag har jag nog en sån dag jag bara tänker på dej, eller kanske inte bara dej men mycket dej.
Det är sånna dagar jag bara vill åka iväg och rensa huvudet i min ensamhet, sitta och gråta tills varenda droppe av salta tårar är slut. Eller så vill jag bara ha någon som jag älskar nära mej hela tiden att bara kramas, någon som förstår mej, någon som bryr sig om mej.  Ska nog kramas lite med mamma efter inlägget <3
Eller bara dränka all smärta i smärta.
Jag vet att jag måste orka, orka för din skull men ibland vet jag inte om jag verkligen kommer att klara det.
Det finns så mycket jag vill tala om för dej, det är så mycket du missar pappa, det är så mycket jag vill prata om.
Finns så många ställen jag vill se dej på men du är inte där. Ditt mobilnummer går inte att radera. de är som att radera den sista bit som finns. Jag vet att det inte är så märkvärdigt med just min pappa. När det finns så många som bli mördade och våldtagna och sånt jag vet att det är hemskt, men jag kan inte sluta tänka, det är ju ändå min pappa.
Och mördaren var cancer....


Pappa jag saknar dej så mkt så det gör ont. Älskar dej för evigt.
Ibland önskar jag bara också att vissa personer bara kunde förstå mej och stötta mej. Bara finnas där och peppa mej istället för att jag inte skulle få tänka.


komentarer
Postat av: Anonym

Lilla älskade lillasyster. Det suger att pappa inte finns med oss längre. Jag hatar dessa dagar då man bara gråter och gråter, de finns inget stopp.



Men gråt. Du får göra de. När jag känner att tårarna är nära, så låter jag dom komma. Ibland handlar det bara om 5 min ibland upp till 3 timmar. Men det är skönt sen efteråt.



Du vet att du kan prata med mig, vi har förlorat den samma pappa som vi älskade.



Finns här för dig, det vet du. Är inte längre bort än några stationer. :)



Kom förbi någon dag om du vill.

Vi kan prata, äta middag, spela spel vad som helst.



Men huvudsaken är att vi finns här för varandra. :)



Puss & Kram.

2009-08-27 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0