7 Augusti

Heeeello     var     ett    tag    sen    jag    skrev    något.
vad ska jag säga ÄNTLIGEN FINT VÄDER.  Har varit lite trist och tråkigt dagarna vi kom.
Men vi tog oss till Göteborg och Liseberg, Det regnade men det gjorde inte så mkt.
Jag är kär i Lisebergsbanan, uuuh vad snabbt det går när det regnar =)
Jo vi hamnade på Innebandy butiken klubbhuset också, Där det blev lite nya grejer.
En ny målvaktströja, en målvaktshjälm, vattenflaska, pannband.

Igår Tog jag med mej min pojke drog in till Halmstad så sov vi på hotell en natt.
äntligen sova gått i en riktig säng. Men ja Solbrända är vi så det gör ju lite ont.
Han har typ fått en massa blåsor på axlarna stackare.


Idag tog vi oss till Varberg, små brudarna hade bestämt att vi skulle på äventyrsland. Vilket var en stor Flopp.
Äventyrslandet Funcity var inte mkt att sjunga för. det var inte roligt iallfall, Jag tror att de i halmstad är mkt Roligare om jag ska vara helt ärligt.

Jämnför själva FunCity Vs Halmstads äventyrsland

Men nu sitter man här på en madrass i förtältet och bloggar medans de andra är och spelar minigolf. Jag och pojke ska snart ta med oss små brudarna för att åka in till halmstad och gå på bio. "Sommaren med Göran" Blir det. Det blit nog mysigt.

Hörs sen
/ Mysan

komentarer
Postat av: Emelie

Gud va mysigt det låter.. Hotell och allt.. :)



Hoppas ni får en bra sista dag. :)



Kram

2009-08-07 @ 22:30:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28854

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0