1 juli

Shiit nu är det dax att sova, har städat hela kvällen så att den nya sängen får plats i mitt rum.
Det kommer bli trångt men de är det värt.
Det är verkligen dax för en ny säng nu! Min är jätte trasig men, på fredag får jag mammas för hon har ju köpt ny.

Imorgon blir det jobb, sen ska vi hämta den nya bilen ( kommer bild på den ) Sen ska vi åka till mormor och morfar och visa bilen. Sen blir det slappa.
Jag får inte glömma sätta skruv dragaren på ladding.

På fredag blir det grönan, någon som vill möta mej där ?
/ Mysan

Snart är man ju typ blond igen, lite mera solljus bara  =)

komentarer
Postat av: Emelie

Om du bjuder mig på grönan så följer jag gärna med.. :)



Kram

2009-07-02 @ 00:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0