13 Juli

Måndag idag, Då börjar man att jobba imorgon då.. Inte alls taggad.
Just nu sitter jag uta på alltan med min storasyster som sitter och bygger ihop ett armband till mej. (Bild kan komma)
Sen ska vi dra iväg till jakan där vi ska kolla lite, på skor och sånt. behöver ett par nya skor  till hennes bröllop på fredag.
Sen ska jag möta upp min pojke där för vi ska gå på visning på lägenhet. Två st idag. Ganska trevligt. =)
men jag kan ju skriva mera sen.

Kvällen igår var faktiskt jätte trevlig tyvärr fick jag aldrig med några bilder, men det var lite folk här och det var jäääätte trevligt. Tyvärr kunde vi inte åka iväg till nylada de blåste för mycket.
Skriver mer sen.
/ Mysan

Älskar dej Tobias Ferm

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0