19 Juli

Ingen bra dag..... För mkt tänkade.

Fyller 18 om 9 dagar, men vem bryr sig?
Kan man inte bara hoppa över den?

komentarer
Postat av: mamma

Ja du tänker alldeles för mycket. Eller inte för mycket men lite fel kanske. Som jag sakt tidigare öppna munnen istället och prata med mig eller vem du nu vill prata med. Men vi blev glada idag när du var glad när du kom från jobbet. Snart blir det London. Mys mys

Och din födelsedag ska vi inte alls hoppa över. Knasboll. ÄLSKAR DIG. PUSS Mamma

2009-07-20 @ 14:55:33
Postat av: Pauline

Jag bryr mig och din födelsedag ska bli oförglömlig!

Du kommer ha så sjukt kul, det ska jag se till om inte annat!! Du fyller ändå 18 år, det ska vara speciellt.. Så jag tycker du ska se fram emot den dagen och längta :)

2009-07-20 @ 19:39:25
Postat av: Emelie

Det är väl klart att vi inte ska hoppa över din födelsedag. :)



18 är ju något speciellt.. :)



Puss & Kram

2009-07-21 @ 15:23:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28854

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0