10 Juni / SOOOOMMARLOOV

Japp då går man upp i sista året om några veckor. Skolavslutningen var väl lite sorglig men ändå rätt skön.
Men när allt väl var över så åkte jag hem till min syster. Där var typ alla hemma, och jag var hungrig så vi åkte till fruängen och käka på en grill, det var typ MUMS, väldigt MUMS. Mätt som fan så släppte de mej på fruängens tunnelbana där jag åkte till centralen Hämtade ut biljetter Till bio, som jag och min pojke var på.

BAKSMÄLLAN, haha den var faktiskt riktigt, riktigt rolig. Så på fredag blir det bio igen.
men jag rekomenderar verkligen Baksmällan den var skit kul.
Men nu ska jag ta ett glas av tropicanas nya Jucie, Sommar bär ( heter den på svenska) sen ska jag gå och sussa.

Imorgon blir det andra bullar. Ska upp tidigt och städa flisans rum sen kommer "Snygg matte" och kopplar in våran nya tv ( Bilder kommer imorgon ) Sen ska vi iväg till österåkers golfklubb och äta FIIIN middag för morfar fyller 70 bast =)
70 hela sommrar, shiit tänk om man blir så gammal, fan va härligt.

När jag blir så gammal ska jag bara chilla med livet. Resa runt världen och bara glo och äta massa mat.
Bara softa liksom..


Nu när det är lov, då kan jag ju börja blogga jätte mycket. Mitt lov kommer typ bestå av jobba, träna, fira födelsedagar, vara i haverdal, och vara med familj och vänner. Så det kan jag ju säkert fixa. =)
Ha en sköön sommar hörni <3
/ Mysan

Den är verkligen jääääätte god <3 fast inte godare än mammas senaste saft.

Lovade en bild på min mixer, NAMNFÖRSLAG?

komentarer
Postat av: Emelie

Jätte mysigt var det att träffa dig idag. :)

Vi får ta och göra det igen, fast kanske hitta på något lite roligare när det inte finns några tider att passa. :)



Vill också se den där filmen.. :)



Puss & Kram

2009-06-11 @ 00:40:51
Postat av: Mysan

Svar: Det tycker jag med, Tider att passa är lite tråkigt. Men absolut.



Gå och se den, den är verkligen värd att se om man vill bli på bra humör. :P

2009-06-11 @ 10:21:28
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0