14 Juni

Efter en hel mysig helg med grillmiddag och huvudvärk och regn.
Nej men nu ska vi inte vara negativa, visst har vädret varit skit dåligt. Men fasten regn kan man ha jätte mysigt.
I går (lördag) hade vi Grillmiddag med alla våra närmaste, riktigt mysigt. Fast jag och gullegrisen hade jätte huvudvärk men vi gjorde vårat bästa.
Men de blir ju alltid lite roligare när jag kommer och sätter mej vid bordet, Inte sant ? =)   *hehe*

Idag så vaknade jag upp bredvid min gullegris, åh vad jag gillar att vakna bredvid honom. Han är alltid lika sötig när han sover. <3
Efter frukost och sånt så åkte jag och mamma upp till centrum för att shoppa lite. Blev några påslakan och lite mera kött för våra närmaste skulle komma idag igen för att äta upp resterna från gårdagen, tyvärr blev det ju en massa mat över.
Jo vi köpte en film också. "changeling"  med Angelina Jolie som jag och mamma och legat i soffan och kollat på. Den var faktiskt jätte bra.
Jag blev nästan arg när jag kollade på den, den var väldigt känslosam.
Men jag rekomenderar den verkligen..



Nu ska jag faktiskt ta och hoppa in i duschen efter träningspasset. Jäkla helgprogram.
Fast det var inte så jobbigt ska göra det på gymmet nästa gång så man får ta i lite. Imorgon väntar mej ett helt fantastiskt fyspass på bosön.. *Suck*

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag har.
Hörs mer imorgon
/ Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0