<3

Hittade just en sak på bdb som berörde.

"Älskar dig pappa ocg jag kommer ihåg hur roligt vi hade när vi va i paris och några fler ställen spelciellt .................... haverdal det var det roligt. det är det alltid pappa. pappa va alltid den  jag badade med och jag kommer ihåg när jag pappa och mysan badade och hade as kul vi  hade vatten krig havet och pappa häll imin händer och snurrade och vi kastade boll han bärde upp mig och slängde i mig i vattnet och jag och mysan tog ett varsit ben och bärde  upp pappa det var skit kul och menas mamma log och solade och så hjälpte pappa mig att snorkla och han försökte hjälpa när jag blecv jagad av  en broms ocg brände mig på manet jag kommer aldrig glömma stunderna jag har haft med dig pappa och då mena jag aldrig aldrig ALDRIG glömma det så det så pappa hoppas internet funkar där upp nu // din fluffie"

Skrivet av Flisan 11 år min lilla syster

Flisan han kommer aldrig att glöma dej, han är med dej varje dag, varje stund. Oroa dej inte för det.
varje match du har är han där och tittar, varje gång du skrattar och ler är han där och skrattar med dej. Varje gång du gråter är han där och tröstar, varje gång du känner dej lycklig känner han sig lycklig också.
Han älskade dej Flisan.
Han älskade oss alla väldigt, väldigt mkt. 
Pappa är alltid med oss. <3<3<3


komentarer
Postat av: Anonym

jag vet tt han alltid är med oss men jag ser inte att han skrattar och allt sånt där

2009-06-11 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0