4 Juni

varför finns det sånna hära dagar och nätter.
Kollade på " I taket lyser stjärnorna" igår, och den rörde mej så otroligt mkt.
Jag kände igen mej så sjukt mkt. Sen hela natten sob jag inte.
Ögonen bara fylldes av tårar om och om igen och ingen hörde mej och jag ville inte väcka någon så jag låg och grät hela natten ensam.
Vaknade till imorse då jag skulle till Ica, skulle resa på mej och känner hur huvudet bara dunkar och är så tungt så de går inte att lyfta. Ögonen var helt igen kladdade.
Så det blev ingen praktik för mej idag var helt omöjligt för mej att klara av den. Så när flisan kom hem från skolan vid 1 så gick jag upp då fick mamma veta att jag var hemma sen låg jag och kramades med mamma ett tag.
Mamma vad skulle jag göra utan dej? Jag älskar dej <3


Min högsta önskan är att få träffa dej att få höra dej att få prata med dej.
Jag saknar dej pappa, saknaden är så stor så det gör ont. Varför ska de bästa försvinna? varför ska de vara så orättvist?
varför just du?    varför?
De ända jag kan göra är att Leva, Leva för dej <3


komentarer
Postat av: Emelie

Ibland kan det vara skönt att bara få gråta, sen är det ju jobbigt när huvudet känns så där tungt. Vet hur det är.



Mysigt att kramas med mamma så där. Sånt behövs.



Saknar också pappa, som bara den.



Puss & Kram

2009-06-04 @ 19:13:20
Postat av: MAMMA

Vi kan kramas lite till om du vill. Min famn är alltid öppen för dig.

Men just nu så ligger du väl och juffsar med Tobbe och jag vill inte störa. Kl är 20.46 när jag skriver detta.

Kram Älskar dig

2009-06-04 @ 20:46:43
Postat av: mathilda

en dag kommer du få höra hans röst och prata med honom, och han finns alltid med dig ändå my <3 jag vet när linda dog hur mycket jag bara önskade att jag kunde få ett litet tecken på att hon fanns någonstans.. men hon finns, här i mitt bröst i mitt hjärta <3

2009-06-04 @ 22:17:21
URL: http://kinkasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0