8 Juni

Upp och ner är världen jag lever i.
och jag Lever för din skull, jag lever ut de du inte fick leva. Jag ska leva lyckligt pappa jag lovar.
Synd att du inte kan vara med mej och följa mitt liv. Älskar dej <3



Till mamma : Hoppas du förstår att du är bästa mamman som finns och jag älskar dej och flisan mer än något annat.
Ingen kan förstöra eran plats i mitt hjärta. Eran namn står inristat med finaste guld.  Älskar er <3

Till Tobias: Du har förändrat mitt liv totalt. På något sätt har du gett mej ett hopp, ett hopp om att livet faktiskt kan vara bra. Utan dej under denna extremt svåra tid vet jag inte vad jag hade gjort. tack för att du finns du är bland de bästa som har hänt och jag älskar dej av hela mitt hjärta.

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0