9 Juni

ÅÅh shiit jag har ju inte lite ont i kroppen. Fysen på Bosön satte sina spår kan man väl säga.
Upp hur sängen kom jag lätt för då hade jag ju inte börjat att tänka än.
Men sen shiit, träningsvärk i hela kroppen.  Så nu sitter man är ny duschad med lilla syster och dricker Smoothie.
Jag jordgubb och hon banan. De är så kul att jag har min mixer.
Men jag måste döpa mixern.... Några namnförslag ??

men nu ska jag faktiskt klä på mej. Ska dra mej in till stan innan skolan börjar hämta biljetter ska på bio imorgon, Men jag säger inte vad får ni veta imorgon.
Sen ska jag nog sätta mej på ett café och plugga om jag kommer så långt måste till skolan och prata lite också.

Ikväll är det fys igen, Löpning och träningsvärk är inte bästa vänner får se hur det går.
/ Mysan

Ska jag bli blond igen???

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0