11 maj

Hejsan Hejsan.
Jag har kommit på en sak, efter allt som har hänt de senaste veckorna så måste jag ha en ny början.
En ny start med nya mål.
det är 7 dar kvari skolan, sen är det 2 veckor praktik och jag måste ta igen allt jag har kvar att göra.
Och på torsdag är det pappas begravning, vi får se hur de går.
Alla energi på skolan just nu. Och eftersom jag är sjuk igen så måste jag försöka att bli frisk.

Nya Mål
- Bli frisk, men ska tjuvstarta med träningen, en lugn början ska inte köra järnet på en gång.
- Börja äta ordentligt igen. Regelbudna tider.
- Börja äta all frukt igen.
- Sluta äta ljust bröd.
- Trappa ner på Oboy. men de är ju så gott =)
- Träna minst 3 ggr i veckan, gym. Snart börjar försäsongsträningen med innebandyn
- Fixa sommarjobb.
- Ta hand om familjen. <3

Några mål iallfall. Vi får se hur de går, tänkte faktiskt börja med 4 veckor i taget. Efter 4a veckor ska jag ge mej själv en belöning. Får se hur de går. Jag älskar ju att gå på bio.  =)   den också sen att de kommer saker i vägen finns inte så mycket att göra åt. sen är det ju bra om någon som ska läsa bloggen faktiskt läser bloggen jag kommer att blogga under hela sommaren, har startat bloggen för en viss grej ska avsluta

Men nu ska jag fixa något att äta och sätta mej och plugga en stund, jag har faktiskt städat köket och damsugit hela lägenheten. Jag menar nu när vi gått ner på tre pers i familjen så måste ju alla hjälpa till.
/ Mysan



Pappa Saknaden är så enorm. Men nu ska jag iallfall ha en ny start på livet och jag hoppas att du följer mej och stöttar mej genom den.
Nu har vi iallfall haft 3 veckor i stor saknad. Fattar inte varför Gud valde som han gjorde.
Förstår inte varför kunde han inte gjort så du mådde bättre istället för sämre.
Men just nu finns de inget att göra åt. Hoppas att du har det bra där du är nu.
Vi älskar dej så enormt mycket och saknade är stor. Nu förstår man hur många som faktiskt tyckte om dej.
Du var en otroligt omtyckt man.   Men av oss mej mamma och flisan är du saknad så de bara gör ont.
Vi älskar dej <3

komentarer
Postat av: MAMMA

Ja lilla gumman bara att köra hårt nu. Men inte för hårt. Du ska orka oxå. Stöttar dig på alla vis. Saknar pappa oxå. Söt bild på er två.

kram Mamma

2009-05-11 @ 19:33:31
Postat av: deddda

gud vad söt unge är det du :)?

2009-05-11 @ 22:06:30
Postat av: Mysan

Svar till mamma: Jo, vi ska äta mycket grönsaker och antioxidanter och c-vitamin så vi håller oss friska och krya!



Svar till Deda: Jo de är jag, På den tiden man var söötig

2009-05-12 @ 09:56:30
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0