15 Maj

Efter en dags depp så kändes de rätt bra att vakna idag plugga och sen åka till skolan.
Och nu sitter jag här i skolans datasal med alla vännerna och chillar.. Väntar på att pojkvännen ska sluta jobbet så jag kan åka in och möta honom och kanske äta nått eller nått.  
Sen blir det Rix Fm och en lång fika med vänner på Café 60 tror jag va planerat, jag följer strömmen liksom.
Känns som att de är de jag behöver bara umgås med alla jag tycker om som sagt, jag struntar i blommor de är eran vänskap som är viktig, och jag älskar er. Blommorna vissnar och minnen med er hålls alltid vid liv älskar er <3
/ Mysan



Pappa Jag älskar dej var bara de jag ville säga.
Hoppas att du lyssnar när jag spelar skivan hemma som jag fick av Peter. <3

komentarer
Postat av: MAMMA

Hoppas att du och Tobbe hadde trevlig kväll. Men ni är ju som två pensonärer. Ni var hemma tidigt och sover när jag ringer.

Puss Älskar dig

2009-05-16 @ 00:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0