15 Maj

Är så ledsen jag orkade inte skriva igår. Hela min dag igår var jag så sänkt men jag log lite då och då.
De kan inte bli bättre än man har några utav sina bästa vänner och så pojkvännen hemma hos sig efter begravningen, de gjorde susen annars vet jag inte vart jag hade tagit vägen. Men iallfall jag hade huvudvärk efter att ha gråtit så mycket på begravningen.

Men de var en sån otroligt fin begravning, mycket beröm till mamma för att hon lyckats göra pappas begravning percis så som pappa ville ha den. Jag vet att han tyckte om den. Och en massa tack till peter som var jätte bra.
Och en massa tack till alla som kom. Tack tack det var jätte fint av er. <3


Jag tänkte mest lägga in lite bilder nu medans jag sitter och tänker på vad jag ska skriva jag håller på att plugga och de går ju riktigt bra. Sen när jag pluggat en stund är det dusch och rix fm som gäller tror att de kommer bli en bra helg. <3







komentarer
Postat av: ~Maria~

Jättefina bilder du tagit.

2009-05-16 @ 11:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0