17 Maj / FotbollsMatchen

Knarrbacken - Bålsta FF Slutade 0-3 Grattis till Bålsta FF.
Kanske inte var så fullt spännande match jag hade hoppats på men den var klart sevärd.
Första målet, självmål,  Sandra missar målet bollen rullar över till Josefine och på nått konstigt sätt lyckas en i knarrbacken sparka in den i mål.
Andra målet, en Straff av Sandra som hon sätter säkert.
Tredje målet, ett fram spel till Sandra som säkert sparkar in i mål.
Och mycket bra jobbat till Bålstas backar som höll försvaret riktigt bra. Nu minns jag ju inte alla men dem jag minns var Ida och Nattis.
och till Elin trots sjukdom gjorde en kanon insatts.

Men till dem som jag känner i knarrbacken ni var också riktigt duktiga de var första gången jag såg er lira boll.
Men de var kul att se. Lycka till i framtiden.
/Mysan



komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0