19 Maj / Godmorgon

Shiit jag har sovit i en grop hela natten, Gropen i min säng som Tobbe har gjort....
Men jag har saovit ganska bra faktiskt, och se jag är uppe i bra tid. Just nu sitter jag och äter frukost vilket består av:
Ett glas varm oboy ( Jag frös ) och en fralla med ost skinka sallad gurka och paprika. *Mums*
Så snart bär det av till skolan.  Igår kom det ett paket hem till mej, Med en massa filmer som typ
-  Flyg 29 saknas ( Hela serien) 
-  Alla High school Musical ( Flisans)
-  Walle
-  Serien som heter Åshöjdens BK
-  den nyaste bond
Så man kan ju knappast ha tråkigt längre när man har så mycket att kolla på! =)
Men nu ska jag nog faktiskt ta och fixa till mej och plugga..
/ Mysan


Pappa, jag vet att du var med mej igår, annars hade de aldrig gått så bra på träningen.
Ikväll ska jag träna med korpen, får se om de går lika bra jag hoppas på det, nu var de ju ett tag sen jag lirade med korpen men de ska nog gå bra. Det är ju synd att vi aldrig kan lira tillsammans igen som vi gjorde varje tisdag och söndag med korpen. Eller jag nästan iallfall.
Vill du veta att jag tänkte inte så mycket igår, jag spelade bara, Höll koll på bollen och bara spela, De flöt på.
Den ända gången jag var tvungen att tänka de var när jag kollade vilket som var höger och vänster.
Men du vi kan prata mera innebandy sen. Jag kommer berätta allt för dej om Falun, I promise!
Love Ya <3

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0