27 Maj / Skolan

Jadå då hoppas man att Pf är klart, nu har jag gjort block c iallfall hoppas bara på att jag klarade det.
Så nu sitter jag och väntar på tåget. så jag kan åka hem och plugga lite romantiken. Tänkte ringa mamma och kolla vart hon är för jag skulle behöva nått.  HEHE plugga utan godis de går inte :P
Sen har jag rep inför konserten imorgon. De blir nog bra.  
Imorgon är det tillbaxs till praktiken som gäller. Ska bli kuligt.

Nej men nu ska jag nog faktiskt försöka dra mej ner till tåget med min tunga väska passade på att tömma skåpet.
Typ så är det. Men nu ska jag drägla viadre.
/ Mysan



 Du har typ förstört en del av mitt liv genom att försvinna. Jag vill att du ska vara här.
Bara var här vid liv, jag vill höra din röst, jag vill prata med dej. Jag älskar dej och jag saknar dej pappa.
<3<3<3

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0