KREEETA

vet att jag ar sjukt dalig pa att uppdatera.
Men just nu ar jag pa kreta, hostlov hemma i sverige sa jag flisan och amanda drog till grekland en svang :)
Idag har det varit daligt vader men ganska skont anda. Hittade en super god och trevlig restaurang vi satte oss pa for att ata lite.
Sovlaki mums :)
Blev en hel del shopping. super fina presenter till mamma som fyllt ar. Flisan hittade val lite suffs till sina kompisar ocksa.

Bilder kommer in sen nar jag kommer in orkar inte mixtra har allt star pa grekiska. :)
Men kommer absolut att skriva mer har finns inte sa mycket att gora nar varken mamma eller pojke ar inne pa msn.

Men ja Blir det battre vader imorgon blir det stek vid poolen.
Iallafall ena sidan eftersom jag har min tattoo pa ryggen. :)

Puss pa er
Mysan

komentarer
Postat av: zara

Hej my. Det var otroligt längesedan. Hur mår du ?



Låter härligt att vara på Kreta nu :).



Ha det så himla BRA :).



// Zara, din gamla bekant ^^

2010-02-03 @ 22:20:50
URL: http://foreversucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0