30 September

hallå igen.
jag måste berätta om dagen också.
Jo förut satt jag ju på tåget för att jag skulle till min nya praktik plats.
Restaurangen hetra Wasahof och ligger på Dalagatan, percis vid vasaparken i stan.
Det verkar vara en grym praktikplats. Kommer nog bli jätte roligt och kommer nog få lära mej massor.
Ska börja med att vara där på dagen och förbereda allt för kvällen, det är en kvälls restaurang sen kanske jag kommer få vara med på kvällen också, Tänk en fredagkväll efter löning, haha kommer blir mega skojj ju =)

Fick inte med någon bild men det kan jag ju säkert fixa någon annan gång.
Men annars kan ni ju ta en del av deras super mysiga hemsida.  Wasahof.

Nu ska jag putsa min glasögon, måla mina naglar, softa i soffan en stund innan jag drar iväg till orkestern.
/ Mysan


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0