13e April, Soool

Solen skiner, gatorna är sopade, jag har gjort bar provet och potatisen kokar kan det bli bättre? Jo det kan ju de, om tobbe va hemma. Då skulle allt bara vara perfekt.
Och jag har världens snällaste tränar Kollega, jag har fått två st biljetter till Sm finalen i innebandy på lördag, Så nu kan det inte bli bättre. Tack världens bästa Lasse. Och tack världens bäääästa mamma som låter mej åka trotts lite andra planer. Du är bara för bäst.  ÅÅh vad glad jag är nu. Mumsigt glad, skulle liksom kunna skutta hela vägen till månen av glädje, Synd bara att jag har huvudvärk. Åh jag skulle inte ha glömt glasögonen med flit i morse. Fan.


Firar solen med att jag bjuder på en bild på mej, invigt solglasögonen lite till =)

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0