dagens sista

Sitter uppe på gymet. har suttit här sen kl 4. det har faktiskt gått otroligt snabbt idag. Det är nu på kvällen det är lite små segt och man bara väntar på att få gå hem. Så som tidsfördriv tänkte jag på bloggen.

vad jar jag i huvuvet just nu? Jo jag sitter och tänker på tobbes matlåda som jag bara vill äta upp. Mamma gav han jätte god mat i matlådan. varför fick inte jag en sån ?
Men jag får inte äta upp den för då blir tobbe grinig och det vill jag inte.


Idag har det faktiskt inte hänt så mycket. varit i skolan kom typ en kvart försent. för att bussen inte kom. Så jag tackar den snälla damen som bjöd med mej på taxi till stationen för att hon hade bråttom och jag hade stått där kanske tio minuter längre än henne och väntat på bussen men verkar inte komma någon buss som matchar tjugo i nio tåget... DRYGT.
Jo vi har haft våran sista lektion i barteknik. Lite tråkigt för de va ju bland de roligaste.
Imorgon är jag ledig från skolan men inte från plugg.... ska sitta hemma och plugga. Lite Samhäll, drycker,natur och svenska.

Torsdag ska jag pratisera på M sen ska jag hit igen och jobba. Fredag ska jag och mamma på gastronord så jag måste ladda min kamera. . Jag har faktiskt inge mer att skriva.bara sitter och skriver för att jag inte har något bättre för mej. Guud vad jag är tråkig. HAHA
Nej men Godnatt och sovgott. jag ska stänga om 35 min så jag tror jag klarar mej tills dess. Sovgott.  

komentarer
Postat av: josefine

jag var där:O plus att jag har nytt nummer, jag såg inte dig.. <<

jorå, allt är prima:) sj?

hur mår du? det är väl ett år sen nu va?..

2010-04-21 @ 07:06:32
URL: http://shesmylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0