En idé vad tycker ni ?

jag har fått höra att jag är bra på allt med sex och samlevnad.
Eftersom sex och samlevnad är en helt naturlig grej som många har problem med eller är allmänt intresserad av så tänkte jag faktiskt att jag skulle försöka en gång i veckan svara på läsares frågor som handlar om sex och samlevnad och försöka så gott jag kan.
Och finns folk som har frågor men inte vågar ställa dem. Eller inte hittar svar på.
Jag kommer att använda mej av mina kunskaper och sunt förnuft.

Ska också även försöka göra ett sammarbete med några företag som har sex produkter, sex leksaker och tipsa läsare om det.

Tycker ni att det låter bra? Jag måste göra nånting av bloggen så varför inte göra nått jag är bra på ?
   


Så det är bara att börja ställa fråga och självklart får man vara anonym. Helst Seriöst

komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tack gumman ;D ja det var det

allt ärbra med mej själb då? kram

2010-04-08 @ 12:03:09
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0