Godmorgon härliga fredag

Äntligen är det sol. Efter några dagar av regn och snö så skiner äntligen solen få se hur länge det varar.
Just klivit upp ur min varma sköna säng, eller inte just jag har hunnit duscha och halvt klä på mej sen jag gick upp. Så ska klä på mej helt och sen kila ut på hunden. Lite sugen på solljus så det blir nog bra. Jag har bara ett problem som jag inte har löst än, vad ska jag ha på mej?`Klänning? nej det blir fö kallt. Mybyxor? nej det har man inte på gastronord. Jeans? Ja kanske men jag orkar inte. Och jag har typ inga skor här det blir till att rota i garderoben ordentligt, klackskor har jag här. Men kommer jag aldrig palla att gå i en hel dag.

Nej men nu ska jag och mina tre vänner och jerry gå och klä på oss och käka frukost.
Vi hörs senare och det kommer bli en jätte skojjig dag med mamma och min syster. Kameran är laddad =)


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0