Godmorgon.

Efter en sådär okej natt, hade nån marddröm så jag grät i sömnen. Shitt jag börjar hata detta. Trodde det skulle vara skönt att sova, snart vill jag inte somna. Jag hatar att komma ihåg drömmarna. varför kan jag inte bara glömma dem.
Aja idag är det lördag. Och snart ska jag iväg på fotbolls träning. Nånting kul som händer iallfall.
Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Ska nog väcka flisan snart och fråga om hon vill följa med och titta.

Men jag skriver mera sen <3





En värmande ätlig massage olija. För er som vill hotta till sexlivet och ha riktigt sköna förspel. Men en saftig smak av jordgubb.
Massage oljan värmer ju mer man masserar. Så ju intesivare massage desstu varmare blir det.
Passar perket att kyssa och slicka emellan åt.
innehåller bara ämnen som finns i livsmedel. Går bort i tvätten om man skulle råka spilla på sänkläderna.

Ni hittar massage oljan här.  Kostar  119:-

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0