hissar och dissar


SOOOOLEN, sopade gator, Biljetter till sm-finalen i innebandy.
Och världens bästa mamma och underbaraste Pojkvän. Och min bästaste Lilla syster <3
Älskar er <3






Kenza för att hon åker utomlands hela tiden det vill jag med göra. Tänk om man bara hade så mycket pengar. Här sliter vi som djur för att försörja sig med mat och hon skriver några rader om sitt vardaliga liv och 10 000 sitter på kontot, jag menar Najs. Blä för henne.. Men hon är bra ändå =)

Och estet lärare. usch för dem.

juste för att jag inte vill tappa mera hår jag vill ha det tillbaka... NU NU NU

Pappas dödsdag är på lördag :(
*snyft*

OCH MAMMOR SOM GLÖMMER BORT SINA BARNS FÖDELSEDAG.

komentarer
Postat av: Sandra :D

HaHa Aa desperet Houseviews stavning

<3 Kram på dejj

2010-04-20 @ 16:59:15
URL: http://otroligtvackra.blogg.se/
Postat av: Sandra :D

SV:

Mysan lilla Mysan.

Desperate äger...

Och erkänn att du tyckte det var otroligtbra?!

Puss på dejj med :*

2010-04-20 @ 19:27:07
URL: http://otroligtvackra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0