Imorgon åker vi

Imorgon drar jag och syster till Katrineholm, ska bli riktigt roligt faktiskt. Allt är iallfall packat och klart och fixat. Allt utom matsäcken men det får vi fixa senare. Ska duscha först sen kan jag fixa det.
Så tjugo i åtta imorgon bitti sitter vi på tåget. Ska bli riktigt härligt att åka bort med henne. visst det är cup och hon har sina kompisar men det ska ändå bli roligt.
Sen dröjer det ett tag innan jag åker iväg nästa gång. Nästa gång blir det österrike. Ska också bli spännande.

Så jag ska passa på att vara med Tobbe nu på kvällen eftersom jag lämnar han ensam över påsken men jag tror att han klarar sig.
Jag hoppas att han klarar sig. Just nu sitter han och kollar på Sveriges värsta bilförare tänkte låta han kolla på de så ska jag städa köket för att underlätta lite för mor min..

Sitter på mammas dator så jag har inga roliga bilder.
Men Godnatt, Glad Påsk och trevlig helg och vi hörs imorgon Pussen.


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0