Kartrineholm dag 2

Då va vi inne på dag två. Tjejerna somnade snabbt igår när vi väl fått alla i säng.
Vaknade kl 7 imorse va bara ner och sätta sig och käka frukost. Sen mot dagens första match.

Jag tog en och lasse tog den andra.  han tog den som va mot älvsjö. Och jag vet inte vilka vi mötte om jag ska vara helt härlig.
Men bra gick det. Båda lagen förlorade men den jag va med på gick bra.
Låg under med 4-0 men i sista perioden reducerade vi till 4-4 och dem fick ett tur mål så matchen slutade 4-5
Men dem va gryma. Dem spelade allt dem kunde och verkligen kämpade. Sjukt duktiga. Nästa match är kl 1 och då är lagen Bro-Bro så vi får väl se hur det går. Vi ska möta varandra liksom men det kommer säkert bli kul.
Då blir det iallfall en jämn match för alla motståder är väldigt stora jämnfört med våra spelare.

Men självklart uppdaterar jag Senare såklart. Sista matchenspelar vi också samtidigt men vet inte riktigt när.


Mot Frukost

Lätt roade ?

Här bor vi

Klass rummet vi bor i ser ut som ett bombnedslag just nu 

Men ja jag kommer skriva mera sen nu ska jag kolla runt lite vänta på lunchen. Tjejerna är och badar


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0