Måndag

ÅÅh vad jag hatar måndagar. Skola, Skola, skola, skola... Jag är så otroligt skol trött. Men va fan det är några veckor kvar sen tar jag studenten. Det är sköönt men kommer nog sakna skolan en hel del.
Idag har det inte hänt så mycket, varit i skolan. Sen funkade inte tåget som vanligt så mamma hämtade mej i kungsängen och så åkte vi och fika på centrum. Jag gick mest omkring och letade efter någon form av studentkläder. Sen så kom tobbe och hämtade mej och flisan och åkte till barkarby och köpte hennes nintendo Ds.
Sen åkte vi hem till hans föräldrar och tvätta bilen och käkade middag. Det va Mums.
och nu sitter man här, Vid den gamla skräphögen som vanligt och inkorgen bara väller över av en massa mail som jag ska ta itu med.
Tobbe ska kolla på hockey men jag orkar inte. Så tänkte ta och kolla på film och vika lite tvätt.

dagens Inköp

Har äntligen börjat med min samling av Disney classicer.

fick med mej dessa hem också.
Sen ett par nya solglasögon eftersom det är en stor repa i mina nya från hm.
Så kilade in på Åhléns innan jag åkte hem från skolan.
har ingen bra bild.

Ser totalt mobbad ut. Men jag har iallfall solglasögonen på mej.

nej nu ska jag gå och kolla på Aritsocats. Pussen

komentarer
Postat av: sandra

åh jag ÄLSKAR how i met your mother!

fan att jag inte har några kanaler längre!

2010-04-20 @ 17:53:15
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0