Mobbing

Asså jag börjar tröttna på dessa 11 åringar som mobbar andra 11 år. Via internet. Är det okej?
nej det är inte okej, jag menar vad tänker dem med. Ändå så säger folk ifrån hela tiden. Men ändå så lägger dem inte ner. Jag menar hur är dem uppfostrade, dem är uppfostrade med rent skiit.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu. Dem är inte straffskyldiga så man kan ju inte polisanmäla eller kan man ?

Hur mycket man än pratar med dem eller med föräldrarna så lägger dem aldrig ner. Dumma mobbing varför finns det ens.
Hjälp mej vad ska jag göra?





Jag har ringt läkaren nu så hoppas att dem ringer mej sen.. 
Nu ska jag få i mej nått att äta, tobbe kommer väl snart också så ska kolla om han också vill ha nått.

komentarer
Postat av: grannen.

du kommer nog på något bra!



Tack!



ve,m är puckot som inte kan hålla käft och missat sin uppfostran?

jag kan komma ner och jaga den lille skiten!

2010-04-01 @ 13:53:17
URL: http://xea.webblogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Visst är jag (A) ja men vill inte bloggen ska bli helt fyld med alla dåliga känslor just nu, vill ju sprida lite glädje :D

du får jobba upp statistiekn lite :)

men det behövs inte så mkt läsare som man tror :D kram

2010-04-01 @ 16:49:08
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0