pappa

Idag har du varit ifrån mej och alla andra i din närhet ett helt år. jag kan inte tänka mej själv hur lång tid det är.
Hur jag har kunnat klara det. Hur glad jag har försökt att vara men egentligen inte är det. Hur hårt jag har kämpat i skolan fast jag inte orkar. Hur stort steg jag tog att sluta på innebandy, och började på fotboll.
Började på fotboll utan att du vet, ser eller hör det.

jag älskar dej pappa, och jag har så mycket otroliga minnen med dej. och varje dag tänker jag på dej. Varje dag, alltid innan jag somnar tänker jag att du står där vid min sängkant och vinkar hejdå och säger godnatt. Men du är alltid tillbaka nästa kväll.

vila i frid pappa.
R.I.P Göran Spångberg

cancerfonden


jag vet att jag ser fett knas ut men jag bjuder på den bara för att det är jag och pappa <3

komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

bara hitta när jag kan använda dem också!

ushv då :/ du vet var jag finns gumman<3

ja det käns helt okej :D kram<3

2010-04-17 @ 10:45:46
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: mamma

Tycker att du och pappa är jätte söta på bilden! Det har varit en bra dag trots allt!

2010-04-17 @ 22:40:33
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0