Shiit vad dålig jag är

Som inte har bloggat typ nått idag.
Men jag har fortfarande inga bilder batteriet ligger på laddning.
Men kan ju ändå berätta vad som har hänt idag.

Fotbolls träningen gick bra. Det var roligt. Imorgon är det jag som tränar själv ska faktiskt pröva med bros Damlag. Så jag har fått lånat tobbes benskydd. :P
Sen efter åkte jag och tobbe och tvätta och städa hans bil sen gick vi ut i nån halvtimme och sparka lite boll så jag inte är helt kunskapslös imorgon. Lite pirrigt.

Men imorgon ska jag bara vara hemma och plugga så då kan jag leka lite med bloggen. Förlåt.
Jag lovar att jag sja bli bättre..
Nu ska jag sova lite. Vi hörs imorgon Puss

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0