Torsdag

Va hemma från skolan idag, vaknade med feber och magsmärta. inte kul. Men jag tog mej iallfall ltill kungsängen och sen tillbaka. och senare till bussen och tillbaka. sen va jag helt utmattad. somnade nästan på hall golvet när jag kom hem igen. sen när hela dagen har gått så inser jag att det är en sabla mensvärk. Äntligen kommer den dära mensen..
Men iallfall sen va det iväg till jobbet där jag är nu och väntar på middag.. men den verkar ju aldrig komma. Undra om dem har glömt bort mej, säkert...

Hittade lite produkter jag ska prova.

ska bara köpa det först.. Men nu ska jag tråka vidare.

komentarer
Postat av: mamma

Nu har du fått mat!

2010-04-22 @ 20:35:20
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0