träning

Ska snart åka iväg på fotbolls träning, fast jag har ingen större lust.
har kommit på att människan som jag vill ska se mej spela kommer aldrig att göra det, för han är död.
Människan som jag vill ska ge mej råd, som ska köra mej dit, som ska tycka att de jag gör i är bra och kul, sitta och titta på träningarna och ge mej den bekräftning jag vill ha men det kommer aldrig att hända..
Fan...

Tänk om det bara fungerade att få tillbaka honom, pappa kom igen kan man inte väcka de döda?
Nu så åker jag själv iallfall, fast de va annat planerat. Antar att det är sånt man få ta, bara bita ihop. Så nu kommer ingen av dem två jag vill ska se mej vara där. skit.
Go Mysan Go, kom igen du kan detta.. *suck*

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0