Börjar närma sig skolstart för de flesta

Sitter och tänker på hur nära skolastarten är för dem flesta. Så jag råkade klicka in mej på Matpedagogernas hemsida och insåg att jag aldrig kommer att gå där igen och hur mycket jag vill tillbaka. Hur mycket jag vill börja skolan igen. Kommer sakna Matpedagogerna så galet mycket.
Skolan som förändrade hela mitt liv och gjorde så jag trots alla tragedier som har hänt det senaste åren ändå gjort så jag fått bland de 3 bästa åren i mitt liv.
Jag vet att jag hade kunnat göra allting så himla mycket bättre och om man kunde skulle jag spola tillbaka tiden och göra det...  Men jag vet hur normalt det är att min kropp har reagerat som den har gjort på min pappas bortgång.

Men Jag saknar verkligen Matpedagogerna. M i n n e n  F ö r  L i v e t <3



- Fick Otroliga Vänner, vet dock inte hur våran relation blir i framtiden.
- Otrolig utbildning, uppnådde alla kraven jag hade och gjorde verkligen så att en av mina drömmar kom i uppfyllelse.
- Hade otroligt roligt både med elever och lärare.
- Fick den hjälp jag behövde.
- Det fanns folk hela tiden som stötte än när man fastnade eller mådde dåligt på något vis.
- Behöver jag säga mer än ROME   ?
- Idrotten, Bästa idrotten man kan ha.
- Resa till Österrike. Kommer aldrig att glömma.
- Studie besök, tv inspelningar.
Alla minnen kommer att finnas kvar.


komentarer
Postat av: Mamma

Fina minnen som du ska ha med dej hela livet! Men nu börjar vuxen delen med nya erfarenheter och minnen! Se framåt inte bakåt! Puss älskar!

2010-08-11 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0