En hunds ledsna ögon

Allt känns bara så fel just nu. Har mycket jag vill få ur mej men hur ?
Och att se hundens ledsna ögon gör mej ledsen och påminner mej att någonting saknas i mitt liv.
Någonting jag aldrig kommer att få tillbaka. Någonting som jag inte vet om jag kommer att få.
Kanske ska prata med honom, eller ska jag vänta tills det rätta läget ?

Imorgon kommer jag att bo hemma hos mamma för Ozzys (hunden) skull. Man ser på honom att han inte vill vara här. Just nu ligger han ihop kurad i en fotölj och tittar på varje rörlse jag gör och man ser en otrolig saknad i hans ögon. Precis den saknad jag har mitt hjärta. Han påminner mej om allt som varit och att det aldrig kommer att bli som förr.
hur kommer mitt liv att sluta?

Jag saknar att vara mammas och pappas lilla flicka som inte ville bli vuxen. Jag saknar den tid då jag inte behövde bry mej om saker som inte angick mej. Att inte bry mej om vuxen saker som jag måste ta itu med nu.
Varför ska man bli vuxen ?
Tänk om man bara kunde vrida tillbaka tiden till "the happy days" eller iallfall få se det en gång till. Att få se mej själv riktigt lycklig.
Visst klart att jag är lycklig nu annars skulle jag aldrig ligga och titta på Tobias när han sover och fälla en tår och inse hur mycket jag faktiskt älskar den killen. Han är "the one". Jag hoppas att han känner lika. Hur mycket skulle han ge upp för min skull?  Kanske ska vänta tills de rätta ögonblicket att dra upp hur jag vill ha min framtid. Min framtid vill jag inte ha här. Fast i en byhåla. Jag vill upptäcka världen. Om inte annat så vill jag bli någonting, på riktigt. Jag vill se honom i min framtid.      "oooh happy days"

Kommer nog inte bloggga på ett par dagar utan bara ta det lugnt och försöka leva mitt liv.
Ni får ha det så bra så länge .   <3


komentarer
Postat av: mamma

Just precis nu vill jag vara hos dej och kram och säga att allt kommer att bli bra! Sen att Ozzy är en lessen hund gör ju inte saken bättre heller! Fast jag tycker att det är lite konstigt att han är så lessen han är ju med nån i familjen iallafall!

Bra tillfällen att prata med Tobbe om framtiden verkar det ju inte finnas det är väl bara att ta tag i saken! Fast inte när han e sur! Jag tycker att dom bästa tillfällena är när man ligger i sängen på kvällen och ska sova! Du får prova!



Älskar dej av hela mitt hjärta!/ puss Mamma

2010-08-03 @ 11:16:05
Postat av: Yasemin & Micaela

Frågestund på bloggen! Alla har väl något de vill veta om oss. Nu äre dags att ta reda på svaret

2010-08-03 @ 15:30:43
URL: http://specialorders.blogg.se/
Postat av: Michaila

Sv. Nej men fy :/ jag beklagar verkligen<3

2010-08-04 @ 00:18:21
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Malle

Jag jobbar som journalist för Götene Tidning.

Varje vecka ska jag nu ha med "veckans fråga".

Då tänkte jag att ni läsare får svara, & så väljer jag ut några.

Ni måste skriva för- & efternamn + ålder. Bild tar jag med!



Veckans fråga:

Hur tycker du att vädret i sommar har varit?

2010-08-04 @ 10:48:03
URL: http://brunettmallee.blogg.se/
Postat av: wilma

Fin blogg:)

2010-08-04 @ 11:24:34
URL: http://wilmisberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0