måndag 30 Augusti

Förlåt förlåt för att jag inte har skivit på länge. Senast igår kväll men det är väl långt ?
Jag gick upp tjugo i fyra idag så jag hade ingen större lösta att sätta ingång datorn utan det va mest klä på sig och sen åka till jobbet.
Skiit kul var det. Jag bara längtar tills imorgon då jag ska jobba igen men imorgon börjar jag kl 16,00.
och jobbar hela kvällen.

Sen när jag kom hem så hade jag världens huvudvärk, dumma jag måste använda mina glasögon.
den har fortfrande inte gått helt över, så blir ingen träning för mej ikväll.

Så nu ska jag och min sötaste älskling som fick gå tidigare från jobbet åka till centrum och kolla efter ett par nya brillor och sedan hem till mamma för att äta..


komentarer
Postat av: Sandra

jag får göra det, har bara inte hunnit läsa bloggar nu senaste tiden tyvärr :)

2010-08-30 @ 23:25:43
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0