Så himla ledsen

Så ledsen för en usel uppdatering. men nu när pojkvännen inte är hemma så har jag fixat lite i lägenheten. ska ta bilder och lägga upp sen.. det blev skiit bra.
Nu ser hallen inte så himla tom ut. Och sen fick ett par dassiga nattusbord utav mamma, dem blev som nya igen efter man har målat dem så jag målade och pysslade en massa igår så jag inte hann sitta vid datan.
Och så hade jag en kompis här som hjälpte mej.

Tobbe kommer hem ikväll så jag ska fixa det sista nu och så hoppas jag att jag kanske hinner med och tvätta iallfall en kasse med tvätt. Sen ska det städas och skrura golven för min söta vovve har tryckt i sig nån godig jag köpte till honom igår så det blev alldeles kladdigt på golvet. Sen ska jag byta sängkläder..
Men jag lägger upp bilder eller någon form av videoinlägg så ni kan få se hur det ser ut här..

Hoppas att ni har en bra dag alla min söta vänner <3


komentarer
Postat av: Mimi - f o t o b l o g g ♥

Hejsan, kika gärna in på min blogg, http://mimiaronsson.blogg.se :)



Göra idag då ? :D

2010-08-02 @ 10:40:53
URL: http://mimiaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0