Tisdag 24 augusti

Idag händer typ lika mycket som igår.
Ska med mamma och hjälpa henne med jobbet sen ska vi vidare till sigtuna där jag ska på arbets interjuv. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Jag vill verkligen ha jobbet.
Men det känns som att det kommer att gå bra.
Efter det ska jag hjäpa älskling att städa bilen. Så blir det väl middag hos svärföräldrar.

Kommer nog bli en bra dag.

Och imorgon har jag och min älskling varit tillsammans i 1½ år. Helt sjukt att tiden går så fort.



Hoppas att ni får en bra dag <3

komentarer
Postat av: lucke

hejsan, göra idag? :)

2010-08-24 @ 10:15:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för idag! Lite klantarslig har du varit när det gäller bilkörning! Första delen gick ju bra! Men om du ska vara irriterad så att jag blir det oxå så hoppar vi övningskörning nästa gång du är så här! OK!!!!!!!!

2010-08-24 @ 17:41:51
Postat av: anna

tack<333

2010-08-24 @ 19:27:45
URL: http://annaaotendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0