1 helt fantastiskt år med älsk

Tobias min underbara lilla gosse.
Idag har vi varit tillsammans ett helt år. Kom ihåg hur du pratade med mej i telefon en hel dag, sen träffades vi själva för första gången, när du hämtade mej med din bil utanför mej så åkte vi hem till dej och kollade på film, det var mysigt, jag kände dej knappt och du kramade mej det första du gjorde och jag blev jätte generad visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Och nu ett år senare älskar jag dej så himla mycket och vill inte släppa taget om dej.
Visst vi har varit med om mycket, både bra och dåligt men det känns som att vi klara igenom oss det mesta, det är riktigt härligt.

Jag älskar dej Tobias <3

Det firar vi med pannkakor och sen har han träning så jag hackar på. Jo mamma hade köpt en jätte fin tårta också som vi ska fira med, annars ska vi göra nått imorgon.


Dessa sötingar fick jag av älskling i present, och en trisslott och en sån dära skrapbingo, jag tycker sånt ät jätte roligt.


Och denna jättefina tårta utav mamma, men hon råkade förstöra texten lite..
Men tack mamma och tack Rosie för att du har gjort den <3

Nu ska jag grädda pannkakor.

Mysan

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0